Lets deal, personlig träning på nätet

Just nu kan du köpa 4 månaders personlig träning på nätet för endast 195.-
(ordinarie pris 1000.-)

Gå in på http://www.letsdeal.se för att spana in erbjudandet eller söka andra.

Mattias och Johan

Mattias och Johan

5 responses to “Lets deal, personlig träning på nätet

  1. Klart jag vill vara länkvän med dig, fast vi har ju helt olika inriktningar nuförtiden. Platsar du i den kategorin jag har som är ”viktkämpar”? Tror inte det… Är ju inte så mycket för träning pga alla skador jag har, men nu jävlar skall det brännas fett på gåbandet! Förresten kan jag meddela att headsetet jag fick från dig nu sjunger på sista refrängen, det höll väldigt länge! Nu skall jag ut och leta ett nytt 🙂

Kommentera

