Läsvärda tips (Republicerad)

Tack till Nina som uppmärksammade mig på att artiklarna som jag länkade till var borta.

Belebrian tipsar om Heart Atack Grill som förmodligen är det sjukaste jag har sett på mycket länge.

Trots att jag aldrig varit, inte är och med stor sannorlikhet aldrig kommer bli mor på något sätt uppskattar jag många av artiklarna på Fit Mama. Här kommer ett par inlägg som jag tycker är intressanta.

5 annorlunda övningar för en plattare mage
10 livsmedel som ökar fettförbränningen
10 sätt att minska dina portioner
8 sätt att trigga endorfiner
Ät mer nötter
Artikel om gojibär
Hur du ökar förbränningen
Det livsviktiga fettet
Linfrön är giftiga
Om antioxidanter
Hälsodrycken vitt te
Superörten bovete

Jag gillar även Lockligs inlägg om Tankens kraft det är ett lästips gällande mental träning.

4 responses to “Läsvärda tips (Republicerad)

    • Otroligt slarvigt av mig att inte kontrollera ifall sidorna finns kvar innan jag postade om inlägget.
      Får helt enkelt redigera och kontrollera bättre i fortsättningen 🙂

Kommentera

